20090105


2009-01-05 - 15:03:59

Näst sista dagen på jullovet.. De försvann fortare än fortast de här lediga dagarna. Pausa tiden tack! Framför allt med tanke på att jag inte har orkat plugga något på hela lovet. Har fem prov/redovisningar/inlämningar redan första veckan! Är det ens tillåtet?

På dagordningen återfinns följande:
- Plugga tysk grammatik
- Skriva klart engelskartikeln
- Börja på ekonomiarbetet (panik med det!)
- Boka biobiljetter till imorgon (pappas "födelsedag")

Men nu är det dags för lunch. Har jag nämnt att jag vänt på dygnet ganska rejält?


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Caroline kommenterade:

Vilken jätte fin blogg du har! Gjort den själv?

Jenny kommenterade:

Ahh, min pappa fyller år imorrn! Tack för att du påminde ;D



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-05 @ 17:47:04
Blogg/hemsida: http://jennypennanstar.blogg.se/
Henrik Bergau kommenterade:

Engelskan och biljetterna klara då? Du har fått min äppelbakelse som extra energi. Sparar en till dig i alla fall!

2009-01-05 @ 20:36:41

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback