Gone baby gone


2009-02-24 - 00:11:05

Somnade vid 5 igår (eller imorse egentligen..). Vaknade ändå fantastiskt utvilad vid klockan 10. Låg kvar i sängen och myste ett tag, innan jag makade mig ur sängen ner till soffan. Galet mysig morgon med andra ord!

På eftermiddagen bar det vidare till Centrum där en del banksaker skulle fixas. Träffade M och R oväntat i rulltrappan också. Och sen kom N och mötte upp. Helt otroligt vad jag har saknat honom! Vännen min, lämna mig aldrig så länge igen! Efter lite spanande åkte vi vidare in till stan för att träffa H ;) Vi fikade bra länge (jag drack latte! Ja, riktig latte! Med kaffe!).. och sen kom E och gjorde oss sällskap också. Den filuren åker till Berlin typ nu! Sverige känns plötsligt lite tommare...


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback