Du har ingen aning att jag tänker på dig


2009-02-13 - 00:06:11
Lite tankar klockan 00:06 fredagen den 13:e...

En vecka som försvann, *poff*. Imorgon är det nyårsafton med Kairotema. Jag har världens bästa vänner! Och igår hälsade jag på min kanske mest otippade vän. Vi är faktiskt vänner, och har nog alltid varit, egentligen. Mer än så säger jag inte.. Och jag saknar min bästa vän. Något fruktansvärt. Kom tillbaka! Min värsta vän tänker jag också på ibland. Bara ibland, men det vill jag inte erkänna. Sommaren längtar jag till något grymt. Fladdriga klänningar! New York-abstinens utan dess like har jag också, Forks är inte riktigt samma sak..  Men mest tänker jag på mina vänner. Gamla och nya. Och de som inte längre finns kvar...

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

Det var väldigt vackert skrivet :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback