81st Annual Academy Awards


2009-02-23 - 00:38:57
Ikväll/inatt/morgonbitti är det Oscarsgalan. Just nu sitter jag i vardagsrummet med datorn och såklart tv-n igång. Röda mattan börjar fyllas med kändisar och jag känner hur energin börjar återvända. Jag kanske faktiskt orkar vara vaken ett tag? :) Det går ingen nöd på mig, har både chokladbollar och myssällskap! Kan bli den bästa Oscarsgalan so far.
_______________________________________________


Update 04:00     Klockan är fyra och jag och min partner in crime är fortfarande vakna. Dags för bästa biroll nu.. Om inte Heath Ledger vinner går jag och lägger mig!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback