I'm sailing


2009-08-02 - 12:43:13
[Solnedgång i skärgården ♥]

Dagarna i Småland hos farmor och farfar var jättemysiga. Hann träffa morfar för en fika också på vägen tillbaka till Stockholm.

På onsdagen, dagen efter vi kommit hem från Småland fick jag skjuts av familjen till Bullandö där pojkvännen och hans föräldrar låg med segelbåten. Där började alltså mitt segeläventyr, som varade i fyra otroligt härliga dagar. Vi seglade runt i Stockholms skärgård och nu har jag både gung i kroppen och solbränd näsa, men framför allt otroligt fina minnen, med mig hem. Att segla var verkligen helt underbart! Igår var det dessutom vår femmånadersdag! ♥

Ikväll är det en minisläktmiddag hos pojkvännen eftersom två av hans kusiner från England är i Stockholm. Det ska bli riktigt trevligt :) Idag är det dessutom fint väder ute, så nu ska jag ut och spendera några timmar i solen innan jag ska ge mig av.
Tre veckor kvar till skolan börjar igen...

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback