My blueberry day


2009-04-15 - 18:36:23

Blåbärspaj-fika på Café String


12 minuters lektion hade jag idag.. 12 minuter! Men det var ändå värt att åka in till skolan idag. Köpte en kofta jag velat ha huuur länge som helst, och idag hittade jag den på rea! Det fanns 1 kvar, i min storlek! :D 74% rabatt var det på den! Inte illa :)

Efter shopping och lunch åkte jag och två fina flickor till söder och fikade. Chailatte och blåbärspaj och några timmars tjejsnack var fint en lill-lördag, som det ju är idag. Hittade en väska på second hand också som fick följa med hem. En fin dag på stan helt enkelt :)
______________________________________________________________________
Mindre fint är att jag har fruktansvärt mycket tyskaplugg tills imorgon.. Så det blir lite pluggkoma nu.. I alla fall fram till 21:00 då Grey's börjar ;)


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback