Glad påsk!


2009-04-11 - 12:43:15

Igår fyllde lillasyster 15 år. 15 år! Hon börjar bli stor.. Det firades i alla fall med hennes favoritmat och presenter.

Påskafton idag, som traditionsenligt börjar med påskäggsletande i köket. Det märks att jag börjar bli gammal, tog ett bra tag innan jag hittade mitt ;P Syster hittade sitt direkt, haha..
Om några timmar kommer pojkvännen hit för att äta påskmiddag. Innan dess har jag en del saker att fixa... Och vädret är ju underbart, så några minuter i solen skulle inte sitta fel heller...

Glad påsk på er!


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

Grattis L :)

2009-04-11 @ 20:01:52
ell kommenterade:

från mig då...



;)

MICHAELA D kommenterade:

Glad påsk! Och grattis till systern din :)

2009-04-13 @ 12:07:31
Blogg/hemsida: http://michaelaa.webblogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback