Can't scream


2008-09-24 - 15:41:19

Chris Cornell - Scream
Spelades i senaste One Tree Hill-avsnittet, så bra!

Förkyld, igen! Har inte tid med sånt här! Och onsdagar som är den dag jag har flest lektioner på, hela tre stycken! Istället har jag suttit hemma och hostat bort mina lungor. Inget vettigt har blivit gjord och nu ligger jag dessutom efter i tre ämnen. lyckat Johanna! Men men, nya tag imorgon förhoppningsvis. Nu ska jag gör mig en smoothie och plugga lite. Matten den här veckan är inte nådig kan jag tala om!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Johanna kommenterade:

hej vilket fint namn du har och fin blogg med

m. kommenterade:

krya på dig tjejen..:)

2008-09-25 @ 17:42:20

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback