Sunday evening


2008-09-07 - 21:51:09

Det tog liiite längre tid än planerat att rensa i kontoret.. Nu är det i alla fall klart! Nästa äventyr är att försöka lista ut hur cykeln fungerar. Antar att pappa får hjälpa mig, för nu ska jag bannemig börja träna!

Veckan som kommer kommer antagligen mest gå åt till att plugga. Jag borde ha gjort mycket mer skolarbete i helgen, men det får jag väl ta igen i veckan. Särskillt med tanke på att jag har fem timmars håltimme både imorgon och på tisdag.. Ska skaffa bibblankort också så jag kan sätta mig på något bibliotek inne i stan också ibland, istället för att sitta och häcka i skolan hela dagarna.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Ida kommenterade:

Vilken fin blogg du har :)




Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback