The apple doesn't fall at all..


2008-09-07 - 15:09:54
Orkar ingenting idag..
Lyssnar på musik med mycket bas för att försöka väcka hjärnan. Det hjälper väl sådär... Har kollat igenom det jag skrev i bloggen för ett år sedan ungefär. Inser att jag var mycket bättre på att skriva då, kanske dags för att bättra mig lite igen? Blir ju mycket roligare att läsa det sen.

Nu ska jag hjälpa pappa att gräva fram vår motionscykel som står i vårt överfyllda kontorsrum. Har tänkt att jag ska börja cykla regelbundet nu, och då kan det vara smart att överhuvudtaget kunna komma åt cykeln. Så det ska jag kila ner och göra nu.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

var någonstans är erat kontorsrum? :O Fick vi någonsin se det?


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback