Life goes on


2008-09-13 - 18:14:03

Brände mig på tungan igår, det gör ont. Fruktansvärt ont. Men jag antar att det är dags att släppa taget om känslan. Låta det läka av sig självt och glömma smärtan. Men det är inte lätt, tungan finns ju alltid där. Den påminner mig om smärtan och hur bra vi hade det tillsammans innan den kom. Men nu är det som det är, jag brände mig ordentligt igår. Nu med facit i hand hade jag gärna hoppat över gårdagen, lyssnat på magkänslan. Det får bli dagens läxa, lyssna på magkänslan och vänta tills kaffet svalnat innan du dricker!

Tolka det som ni vill, men den här låten råkar stämma in ruskigt bra på gårdagen.


2 KOMMENTARER



Kommentarer
M. kommenterade:

söt blogg :) kul att du ska börja skriva mer ;)

2008-09-14 @ 11:10:06
ell kommenterade:

i see what you mean...men vet du, man måste lära sig nångång, det har med reflexer att göra, har man en gång bränt sig på kaffet, så lär man sig att vänta ett tag. Så det är nog en bra lärdom...


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback