Lesson learned


2008-09-08 - 10:34:24

Nu har jag haft dagens första lektion. Alltså återstår det bara en... som börjar klockan 15:10. Hej fem timmars håltimme! Men det är nog lika bra, har en hel del att göra.

[  ] Läsa 2 kaptiel i företagsekonomiboken + svara på tillhörande uppgifter (20 st)
[  ] Skriva reflektion över fem texter i svenskan
[  ] Läsa texterna vi fick i filosofin
[  ] 12 tyska glosor + skriva egna annonser
[  ] Skriva en nyhetsartikel på engelska + lära mig uttala en dikt fonetiskt
[  ] Hitta forskningsprokejt till naturkunskapen + göra arbetsblad 3-6
[  ] Matteplaneringen...

Det är lika bra att jag sätter igång direkt.. Önska mig lycka till :)


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback