Långhelg!


2008-09-18 - 15:12:35
Äntligen helg! Underbart att kunna säga det en torsdagseftermiddag. Lyckligtvis är naturkunskapen inställd imorgon, och eftersom det är den enda riktiga lektionen jag har på fredagar så har jag fått ledigt, underbart! Dock har jag grymt mycket plugga att göra, men det tänker jag inte tänka på just nu.

Tyskan idag gick inte så bra, haha. Det gick inte alls. Borde ha pluggat mer innan, men det är lätt att vara efterklok. Nu ska vi i alla fall kolla på film de närmsta tre veckorna på lektionerna..

Sitter fortfarande kvar i skolan, men snart går bussen hem. Tänkte träna idag igen, är snart uppe i 6 cyklade mil den här veckan, inte dåligt Johanna!

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

jag kom hem nu...och vi får bara kolla på film 1 lektion! FUSK!

Astronauten kommenterade:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 17:16:38
Blogg/hemsida: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Anonym kommenterade:

Bra jobbat :)

2008-09-19 @ 17:33:48

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback