Just like a boy


2008-09-11 - 18:14:25
Stannade hemma idag, hade så grymt ont i huvudet och magen imorse! Har inte orkat göra något annat idag än dricka te och äta äppelpaj... Börjar må bättre nu!

Fick ett brev från Pliktverket idag, "Pliktverket bedömer att du inte kan göra lumpen". Nehepp, då får jag väl stryka det från listan.. Jag som verkligen hade velat bli militär, vad ska jag nu göra med mitt liv? Kanske bli modell som en viss S tydligen ska bli.. Samma S som helt plötsligt är som vanligt igen.. Vad tusan hände där egentligen? Lite misstänksam blir jag allt..
Ursäktar för ett lite internt inlägg...

Följ min blogg med bloggkoll

2 KOMMENTARER



Kommentarer
erik kommenterade:

Guld eller silvriga skor, är det något att ha till hösten? Enligt mej är det inte det, men det vore kul om du tyckte till om det! :) Vill du?

ell kommenterade:

Du vet vad jag tror och tänker!

2008-09-11 @ 18:54:54
Blogg/hemsida: http://ellwandahl.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback