How I met your mother


2008-09-08 - 20:50:26

Tio timmar sen jag skrev senast. Fick lite pluggande gjort, men inte alls så mycket som jag hade hoppats på. Som tur är finns det en dag imorgon också, förhoppningsvis hinner jag med mer då. Har ju fem timmars håltimme då också, men från och med nästa vecka slutar jag 10:20 på tisdagar (förhoppningsvis om jag lyckas ändra min ph-tid). Just nu sitter jag och myser i min fåtölj och kollar på första avsnitten av "How I met your mother". Tänker gå och lägga mig snart.. Va uppe redan kvart i sex i morse eftersom jag skulle åka buss med N. Så någon extra timmes sömn i natt vore inte fel..

Men va tusan? Nu är knappen för att ladda upp bilder borta? Har alla problem med det, eller är det bara min dator som är konstig? Blogg.se alltså..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback