Första september


2008-09-01 - 22:37:20
Världens längsta dag i skolan idag
och imorgon kommer jag ha en exakt lika dan.. Men här ska inte klagas inte, vi fick i alla fall en ny lärare i matte som verkar bra.. (Matte C kanske ska tilläggas att jag läser, ingen nådig kurs inte...)

När jag äntligen var hemma, någon gång runt femsnåret (efter att ha haft trevligt sällskap av J på bussen hem) blev det en god kopp chailatte framför första avsnittet av desperata hemmafruarna. Så nog kunde jag ha haft en sämre dag...

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng, för att börja om hela proceduren imorgon igen.. Gonatt!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback