För en tid som bara går och aldrig kommer igen


2008-09-23 - 17:26:33
Väldigt veckovill är jag för tillfället. Var helt övertygad om att det var måndagen den 21 idag! Haha, varken veckodag eller datum rätt där! Nej, det har inte blivit många rätt idag.. Skolfoto, som gick som det brukar (kommentarer överflödiga), och inte så mycket mer gjort på hela dagen.. Inser mer och mer att jag egentligen har grymt mycket att göra men det känns som att jag håller på att bli sjuk igen, och då är det ju dumt att slita ut sig med massa pluggande! Engelskan är väl prio ett just nu, måste bara komma på något bra att skriva om.. Min "otrohetsaffärbilkraschpåbrooklynbridge" blev lite för invecklad tror jag.. Ska nog skriva om något enklare, typ en bortsprungen sköldpadda?

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

eva hittade en bortsprungen sköldpadda på en badplats en gång...


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback