Tillspetsad kväll med hjärtanen


2008-10-04 - 18:41:39
[Otroligt dålig bild är bättre än ingen bild, right?]

Mammas spetskjol från 80-talet på och lackpumps från New York och jag var redo för tjejmiddag hemma hos J. Lite over-dressed var vi allt jag och fina flickorna, men ibland behövs det lite glamour i vardagen. Supermysigt hade vi det i alla fall, och våra händer blev varma när vi blåste på dem (kommentarer överflödiga..). Nästa fredag (eller egentligen på torsdag) fyller T år, så då blir det middag igen :) Spännande klädtema, freaky friday. Haha, ska bli kul att se vad alla hittar på.. Själv har jag mina planer, men det får ni se nästa fredag som sagt...  

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

snyggt =)

2008-10-06 @ 15:30:06

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback