Pluggsöndag


2008-10-12 - 20:04:16
Som så många gånger förr var det plugg som stog på dagens schema. Fick en del företagsekonomi (som jag har prov i på torsdag), matte (prov på tisdag) och engelska (redovisning på onsdag) gjort.. Lyckades få min "nya" iPod att fungera igen också, lycka! Försökte lära mig min nya grafräknare också, tänkte att det ju kan vara praktiskt att använda den på matteprovet på tisdag, men vi har inte riktigt blivit kompisar än.. Är inte en grafräknare till för att underlätta matten, eller?

Nu ska jag äta middag och om en halvtimme börjar Stor i Japan, det är verkligen så otroligt underhållande (Kanal 6 kl. 20:30, om ni är intresserade...)! Imorgon börjar jag 15:00 (och slutar 16:00..) så det blir en lång sovmorgon! Måste dock plugga inför proven, men det går ju lika bra att göra i sängen, right? ;)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback