Litet äventyr


2008-10-03 - 09:23:30
Mycket i skolan senaste tiden har gjort att jag inte haft tankar på att uppdatera bloggen. Men idag är det lite lugnare.. Ikväll är det middag hemma hos J, ska bli jättetrevlig! Var på litet äventyr med E och T igår.. Haha, har fått en helt annan syn på män i trenchcoat...

Efter en snabbis i skolan ska jag strax in till stan för att shoppa lite och gå till tandregleraren. Sen tillbaka till skolan igen för att ha naturkunskap. När det är slut vid klockan tre måste jag skynda mig hem som en tok för att byta om för att sedan ta mig till Älvsjö. Ganska mycket flängande idag med andra ord, men det är skönt att det händer lite annat i livet än bara skolarbete ;)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback