Höstväder


2008-10-05 - 13:32:53
Regnet öser ner utanför fönstret och blåsten viner runt knutarna. Med andra ord är det riktigt höstväder idag, och jag skulle inte vilja göra något annat än kura ihop mig under täcket. Men så är det ju den där förbannade svensktexten som måste skrivas. Jag blir tokig, det går bara inte... Nu börjar jag misstänka att jag har fattat hela uppgiften fel också. Men den måste vara klar ikväll, så det gäller bara att försöka skriva ihop någonting.. Att jag har fruktansvärd huvudvärk just nu hjälper ju inte heller direkt...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
My kommenterade:

Är riktigt höstväder hos mig med. Man vill bara sätta sig framför TV:n, kolla film, äta nåt gott & ha massor med tända ljus överallt... Tyvärr har jag också en massa tråksaker som måste göras idag. Får bli mys en annan gång! :(

Henrik bergau kommenterade:

Jo precis, hindrar alla planer man har att gå utanför huset. Hade tänkt att göra en massa men det blir till att sitta framför skoldatorn och plugga. Svenskan var inte allt för skoj att göra, lämnade in den i fredag (deadline för oss) men jag hoppas att det gick bra för mig och att det kommer att gå bra för dig.

2008-10-05 @ 15:44:04

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback