Freaky friday


2008-10-11 - 22:16:38
Igår var det en riktigt fin dag! Först skola som inte var allt för ansträngande. [Genomgång av Excell, smet iväg och köpte present till T, hade redovisning av grupparbetet, kollade på äggstockar i mikroskop, skyndade mig hem!]
Bytte om till den otroligt vackra klänningen ni ser på bilden, haha. Fierce var jag minsann, freaky var som sagt temat.. Fick lite blickar på bussen, men som tur var så såg i alla fall E lika tokig ut som mig! ;) God mat och trevligt sällskap bjöds det på hemma hos T, som även fick sin "stora" present av oss, sitt livs äventyr!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

vi var så himla vackra! :O det var otroligt!

Towe kommenterade:

Jag är livrädd för vad ni tänker göra med mig :P

2008-10-11 @ 23:22:23
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback