Vintern är här, typ


2008-11-03 - 18:55:58
Hur man vet att vintern har kommit? Man måste värma sig på tangentbordet för att inte frysa om fingrarna!

November, mörkt och kallt! Tre dagar av årets tråkigaste månad har gått, bara 27 kvar! Snart är det första advent, och sen är det inte långt kvar till jul.. Var tog hösten vägen? Den försvann.. Och sommaren? Jag har fortfarande inte lagt tillbaka mina sommarklänningar längst in i garderoben. Kanske någon kommer och kidnappar mig imorgon och skickar iväg mig till värmen?
Florida helst, tack!

------------------------
Nu ska jag skriva klart min krönika om presidentvalet. Ett ord framåt, två ord bakåt verkar vara det som gäller för tillfället. Men det ordnar sig nog. Ekonomiprovet tidigare idag tror jag gick bra, I'm in a flow ;)

3 KOMMENTARER



Kommentarer
e kommenterade:

bara så du vet... VINTERN HAR INTE KOMMIT!

2008-11-06 @ 12:29:09
din trognaste läsare kommenterade:

jag tycker verkligen det är SUPERKUL att läsa din blogg!

2008-11-07 @ 13:43:16
e kommenterade:

http://spkg.blogg.se/ SENASTE BLOGGEN MED SENASTE RYKTERNA!

2008-11-07 @ 13:46:11

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback