Veckan som gick


2008-11-09 - 17:52:03

En ganska händelselös vecka, som framför allt har handlat om presidentvalet. Obama vann! Men min plan att gå och lägga mig vid ett och sedan gå upp igen vid fyra för att kolla på upplösningen i rösträknandet sket sig, sängen var helt enkelt för skönt.. Tur att han vann i alla fall! ;)

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och städat rummet ordentligt.. Det tog dock nästa fyra timmar.. Suck, där försvann den söndagen..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Veckan som kommer blir i alla fall lite mer händelserik. På torsdag är det gymnasiemässa, på lördag ska jag gå på fotomässan och under veckan har vi i alla fall två större redovisningar/prov och lite annat smått och gott. Ska försöka blogga lite mera också. Det är sorgligt vad tomt det ekar här inne för tillfället. Skärpning Johanna!


1 KOMMENTARER



Kommentarer
Henrik bergau kommenterade:

Jag hjälpte inte riktigt till med städandet ;)

2008-11-09 @ 23:31:23

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback