Yesterday and today


2008-05-30 - 15:23:23
Igår var det redovisning av uppdraget i skolan. Vår "miljövänliga dag" var solklart bäst! ;)
Efter några timmars redovisning och lyssnande på de andra grupperna skulle våran klass åka på "utflykt". I ren demokratisk anda hade vi bestämt oss för att först ha picknick och sedan spela laserdome. Blev faktiskt ganska roligt, trots att jag kom på 19 plats av 21..

Efter att vi var klara med skjutandet åkte jag och världens bästa flickor in till Gallerian för att shoppa lite. Träffade helt oväntat N och F på T-centralen. Konstigt att världen kan vara så liten ibland.. :)

Idag var det dags för det sista av fyra tyskaprov, skriftliga delen. Det gick väl sådär kan jag ju säga.. Tyska är utan tvekan mitt sämsta ämne, så jag borde kanske försöka plugga det lite mer till hösten. Men nu har jag 12 veckors ledigt, så skönt!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback