We are all the winners


2008-05-12 - 21:37:26
Ingen "riktig" lektion i skolan idag, så skoldagen var slut efter en halvtimmes möte med klassen. Bestämde att vi ska spela laserdome tillsammans, och givetvis är det jag som ska ordna allt. Tror att jag får tvinga resten av festkommittén till ett möte, för nu måste det planeras!

Men den riktigt stora saken som hände idag var att min gamla skolas skoltidning vann Lilla Journalistpriset! Extra roligt med tanke på att syrran är chefredaktör! Många glädjevrål har det blivit, vilket har resulterat i att jag just nu är ordentligt hes. Men det är verkligen såå kul att de vann!!

Imorgon får jag sovmorgon eftersom resten av klassen ska ha nationellt prov i matematik A. Men eftersom jag läser matte B behöver jag inte komma till skolan försen kvart  i elva. Då ska vi ha genomgång om uppdraget vi ska göra, vilket jag inte tror kommer ta så lång tid. Räknar med att vara ledig lite efter elva imorgon, så det blir plugg hemma i morgon eftermiddag. Har fått massa instuderingsfrågor inför idrottsprovet vi ska ha nästa vecka som jag borde plugga på.. Dessutom är det ju den där essän som ska skrivas och naturkunskapsarbetet och ...

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback