Watching me


2008-05-18 - 18:21:06
image370

Det var väldigt länge sedan det var såhär tomt i bloggen, inte bra Johanna! Men jag har varit sjuk sedan jag skrev förra inlägget och bara varit hemma och kollat i taket ungefär. Har mått riktigt dåligt, men det var i alla fall bra tajming när det gäller vädret. Har varit en otroligt grå vecka! Men nu är jag på bättringsvägen igen. Planerar att gå till skolan imorgon, men jag orkar inte tänka på allt som jag har missat eller kommit efter med. Nej, fy fasiken för att vara sjuk! Lite skrattretande är det dock att jag har börjat kolla vad jag ska plugga efter gymnasiet. Haha, här börjas det i tid! Det är ju ungefär 750 dagar kvar tills jag ska ta studenten.. Tänker inte avslöja var jag planerar att plugga, men jag kan säga att det nog inte är vad de flesta tror.. ;)


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Pernilla kommenterade:

Gud vad fin blogg du har! Har du gjort hela designen själv?

nyco kommenterade:

tycker du kan säga till mig >p

2008-05-19 @ 19:55:10
Lexie kommenterade:

jättefin bild :D

2008-05-25 @ 21:24:21
Blogg/hemsida: http://musicofc.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback