Trevlig natt


2008-05-04 - 23:27:53
Efter att ha varit ledig torsdag, fredag, lördag och söndag börjar de flesta i skolan/jobba imorgon igen. Men bara för att jag går i typ världens bästa gymnasium så har vi ledigt imorgon också! Hur underbart är inte det?! Dock måste jag verkligen plugga imorgon. Har inte gjort ett s*it de här dagarna, så nu är det dags att ta sig i kragen igen. Men ikväll ska jag *trumvirvel* organisera om i mina pärmar. Haha, jo.. det är faktiskt sant. Fast musiken dunkar högt i hörlurarna och datorn är inte så långt borta, så vi får väl se hur mycket jag får gjort..
Trevlig natt på er i alla fall...

1 KOMMENTARER



Kommentarer
MATILDA kommenterade:

gah.. lyllo dig som är ledig idag, skulle jag också behöva :( haha!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback