Strulig torsdag


2008-05-08 - 19:46:12

Gosh! 3 timmar och 45 minuter, så lång tid har jag spenderat idag på att göra nationella provet i matematik B. 3 timmar sov jag i natt, vilket betyder att provet tog 45 minuter längre tid än min sömn. Men jag tror faktiskt att det gick bra (tack N, och nu har jag 6 stycken "jag-gör-vad-du-vill"). Dock hade jag en loka med mig som jag hade tänkt dricka under provet. Precis innan vi skulle börja skriva provet tänkte jag att jag skulle öppna flaskan och gissa vad som händer då?! Givetvis hade flaskan lyckats bli tillräckligt skakad för att vattnet skulle börja spruta när jag skruvade av korken. Hela jag, mattepappren, min väska, golvet och platsen jag satt på blev helt blöt! Det var bara att springa och hämta papper. Men som min lärare sa "- Johanna, nu kan det bara bli bättre!"

Nu blir det middag och sedan lite tyskaplugg. Har nationella prov i det imorgon, det är verkligen prov hela tiden just nu! Men jag fick i alla fall veta att jag fick MVG i engelska A, så då känner jag mig i alla fall lite mer motiverad att hålla ut den här sista biten till sommarlovet. Bara 27 dagar kvar nu! 


1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

det vet vi inte en >.

2008-05-09 @ 08:36:15

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback