Söndag


2008-05-04 - 12:44:07
Drömde att jag kodade om hela bloggen, så jag trodde nästan att den skulle se annorlunda ut nu när jag gick in och kollade. Men allt ser ut som innan jag stängde av datorn igår, vilket faktiskt är lite synd eftersom jag lyckades lösa en del html-problem i sömnen. Haha, snacka om att vara besatt av bloggen.. 

Jag vaknade i alla fall ganska tidigt idag också. Vädret är ungefär som igår, men tänkte ge mig ut och fotografera lite. Det kliar dock i mina ögon pga allt pollen så jag håller på att bli galen. Får se hur länge jag klarar av att vara ute...

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Jonna kommenterade:

fin blogg:)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback