Snabba cash


2008-05-26 - 22:28:08

Nu sitter jag här framför datorn, som så många andra kvällar. Har fixat lite med några bilder till ett grupparbete vi håller på med i skolan. Vårt arbete blir helt klart bäst, trots att några andra grupper använder sig av nakenchocker för att sticka ut (inga nämnda, inga glömda) ;)

Nehepp, tror att jag ska ta och logga ut för idag och istället läsa lite ur boken jag håller på att läsa,
Snabba cash. Riktigt bra faktiskt och dessutom är det mer miljövänligt att läsa en bok än sitta vid datorn.. Så det så ;)


1 KOMMENTARER



Kommentarer
Towe kommenterade:

Du är duktig du min miljövänliga lilla tös


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback