Saturday


2008-05-10 - 19:27:40
image369
Pluggdag, verkligen inte roligt när det har varit närmare 30 grader varmt och solsken heeela dagen! Årets finaste dag och jag är fast inomhus framför datorn. Känner mig riktigt deprimerad just nu, men jag har ändå fått ganska mycket gjort, så jag hoppas att det blir en dag i solen imorgon.
Jag var i alla fall med N igår, vilket alltid är lika trevligt! Vi promenerade lite, åt glass och var nostalgiska. E hade nog också ganska roligt då hon fick se allt på webkamera ;)

Nu ska jag plugga liiite till.. Trevlig kväll :)

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Sofia kommenterade:

Du som tar bilderna? Himla fina! :)

N kommenterade:

vi e bäst på att underhålla ;)

2008-05-12 @ 17:23:03

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback