Living on my own


2008-05-13 - 18:34:40
Har blivit dunderförkyld! Känner mig riktigt ynklig just nu! Sitter och pluggar med datorn i knät i vardagsrummet. Har ungefär 1 billjon instuderingsfrågor att göra till idrottsprovet och hittills har jag typ gjort 2... Jag är verkligen effektiiv idag.. Ska inte gå till skolan imorgon, har ändå bara kort samling på matten. Men vi skulle få reda på resultatet av nationella provet då, så egentligen vill jag verkligen gå. Men men, det är viktigare att gå på torsdag, så jag får stanna hemma och kurera mig imorgon (=plugga som en tok).

Nu ska jag försöka knåpa ihop svar till några frågor till. Passar på att tips om
min favoritlåt just nu, lite otippat kanske ;) Filmen är dock klipp från en av mina absoluta favoritserier, One tree hill!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Lexie kommenterade:

krya på dig :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback