En ganska normal dag


2008-05-06 - 15:54:08

Träffade D vilket var trevlig eftersom vi inte träffats på ett tag. Pratade om att försöka ordna någon slags återförening, det är ju ett år sedan (!) vi träffades senast allihopa.

Annars har det varit en ganska normal dag. Bussen gick sönder imorse på motorvägen så den fick stanna vid vägkanten och alla fick gå ur och byta buss. Lite dramatiskt, men jag kom i tid i alla fall. :) 

Nu ska jag plugga matte inför provet på torsdag. Känner mig lagom taggad, men det måste ju göras...  


1 KOMMENTARER



Kommentarer
MATILDA kommenterade:

svar: yes! jag är lejon ;) haha nerå :D kräfta till 100 % haha ;D


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback