Empty space


2008-05-20 - 19:15:56
Det blir inte så mycket skrivet här längre, vet inte riktigt vad det är men jag har helt enkelt inte lust längre.. Men men, allt går i perioder så misströsta inte kära läsare ;)

Kan ju i alla fall berätta lite om idag då jag var kvar ovanligt länge i skolan, ända till halv tre!! Tror inte att det har hänt sedan förra terminen typ.. Varför jag var kvar så länge idag var för att jag och S skulle göra våran statistikuppgift vilket innebar att fråga femtio personer två frågor. Har suttit och sammanställt svaren i några diagram nu, inte precis min favoritsysselsättning..

Imorgon är jag ledig hela dagen (!) eftersom matten är frivillig att komma på. Jag och S var ju så smarta att vi gjorde matten idag så imorgon kan jag fokusera på idrotten istället. Ungefär 74938740928734 frågor (och jag överdriver INTE) måste jag kunna tills imorgon, och om jag känner vår idrottslärare rätt har han säkert klurat till det så att det ändå inte spelar någon roll vad man har tränat på..

Jaja, det blir morgondagens problem. Nu blir det snart middag och sedan måste jag ju kolla på första semifinalen i Eurovision :)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

ångrar du att du pluggade så mkt?


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback