Dagens I-landsproblem


2008-05-05 - 15:34:28
Hade en tid hos min frisör bokad till nu på torsdag klockan 14, vilket var en helt perfekt tid eftersom jag skulle göra matteprovet på förmiddagen och sedan vara ledig efter det. Men gissa vad jag fick veta för några dagar sedan, att vi ska göra provet mellan 12:30 och 16:30! Därför var jag tvungen att boka om min tid, men eftersom jag har haft min tid bokad sedan mitten av april är typ alla tider tagna nu! Så den enda lediga tiden "min" frisör hade var samma dag som skolavslutningen är. Jag vill ju klippa mig innan dess, så nu får jag väl (motvilligt) gå till någon annan frisör. Har gått hos samma sedan jag var jätteliten, så det känns sådär lagom roligt att gå till någon anna. Det är så typiskt att provtiden blev ändrad, annars hade den tiden varit perfekt!  

Nu ska jag i alla fall sätta mig på altanen och måla naglarna och läsa klart boken..

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Magda kommenterade:

lider med dig.. =(

2008-05-05 @ 15:55:56

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback