TV:n som ComHem glömde


2008-03-06 - 14:53:44
Skyndade mig till skolan i morse, men gissa vad som mötte mig när jag kom fram?? Första lektionen var inställd! Tydligen visste några i klassen redan det, och snälla J hade SMS:at mig igårkväll.. Men tror ni inte att jag inte hade sett det eller?? Såå irriterande. Men men, fick lite plugg gjort i alla fall.

Annars var det egentligen inte så mycket som hände i skolan, hade lite naturkunskap och en onödig idrottslektion. Nu sitter jag hemma i soffan och är otroligt föbannad. TV:n har bestämt sig för att inte fungera, eller rättare sagt, Comhem har för tillfället glömt bort att skicka någon signal till vårat hus. Därför kommer jag och syrran antagligen att missa dagens Gilmore girls-avsnitt som typ är det viktigaste i seriens histora. Gaah! Kan ni förstå att jag är förbannad? Det är solklart dagens I-landsproblem i alla fall...

Japp, det är min situation just nu.. Ska se om jag kan få tag i något gott från köket i alla fall för att muntra upp mig.. Men det tvivlar jag på, suck...

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

nä, mitt i-landsproblem är inte heller så kul. det är hål i min sko! rakt igenom! det läcker in vatten!

Anonym kommenterade:

men tyvär så slår mitt I-lands problem alla -.- comhem glömde skicka både TV OCH INTERNET till mig :'( kunde inte chatta elr nånting *snyft* gick till o med o la mig kl 22:00 för de >.

2008-03-07 @ 12:44:08
Maria kommenterade:

jag har tappat bort mina hörlurar!!!hjälp....musik..jag behöver musik

2008-03-07 @ 17:48:30

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback