Together we'ld be the perfect soulmates


2008-03-13 - 18:54:27

Har grävt ner mig bakom högar av böcker, datorer, mat och kläder. Men inte går pluggandet bättre för det. Deadline är imorgon, vilket betyder att jag har ungefär 22 timmar på mig att skriva klart den här skiten.

Måste berätta att vi hade yoga idag på idrotten. Det var faktiskt riktigt välbehövligt att glömma bort skolan i en minut eller två. Dock känner jag nu att jag har sträckt baksidan på vänster ben.. Typsikt mig med andra ord..

Har också träffat min soulmate idag. Vill inte gå in på exakta detaljer, men om det är någon som är intresserad så går jag alltid att få tag på, i alla fall till klockan nio ;)

Nu blir det lite mera plugg och sedan middag och för hoppningsvis liite sömn.
Trevlig kväll!


3 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

vem har du träffat!!!?

2008-03-13 @ 22:50:14
frida :) kommenterade:

jätte snygg bloggju :O :D

Elin kommenterade:

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Besök min, så visar jag dig hur!

2008-03-14 @ 17:05:02
Blogg/hemsida: http://elinlundinn.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback