New York City Boy


2008-03-12 - 18:53:53

Regnet öser ner utanför fönstret just nu, men så länge jag är inomhus är det mysigt. Som vanligt är onsdagar min favoritdag eftersom jag bara har en lektion. Därför var jag hemma redan klockan halv tre, trots att jag började vid halv ett. Trots att jag hade så mycket ledig tid idag har jag slarvat bort det mesta av den. Känner mig otroligt ineffektiv just nu. Kanske beror det på att New York bara är 11 dagar bort nu vilket gör att jag i princip inte kan tänka på något annat. Idag har jag varit besatt av att hitta musik som handlar om New York.


Kommer ihåg när jag var liten och älskade den här låten, haha.


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback