Glad påsk


2008-03-21 - 15:05:36
Har ärligt talat inte tänkt på att det faktiskt är påsk nu, måste erkänna att planeringen och packandet inför New York tar det mesta av min uppmärksamhet. Det är bara två dagar kvar nu och jag måste erkänna att jag börjar få lite resfeber. Jag har nog inte riktigt fattat att om bara några timmar (ja, jag har slutat räknat dagar och börjat räkna timmar) kommer gå omkring i Världens huvudstad. Ungefär tusen kameror är packade och jag har minst 30 minuters videobandsinspelande till förfogande, varje dag. Utöver det ska ungefär tusen bilder tas varje dag. Det viktigaste blir nog att verkligen se till att vara där, inte bara se allt genom en kameralins. Litet problem är dock att det verkar som att jag inte har några bra skor att ha på mig. Och eftersom den största delen av tiden kommer ägnas åt att gå, är skor ganska viktigt. Men som tur är ligger hotellet ungefär 2 minuter från en jättestor galleria, så det blir till att köpa bra skor så fort vi kommer fram.
43 timmar och 30 minuter tills planet lyfter från Arlanda...

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

fick du mitt sms elr? iaf kommer sakna dig

2008-03-21 @ 22:59:19

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback