Freitag


2008-03-07 - 19:56:30
Nu är skolan över för den här veckan, i alla fall den tiden jag måste spendera i själva "skolbänken".. För i helgen blir det allt annat än slappande. Planerar att skriva mina resterande 8 sidor under dessa två dagar, så att jag har hela nästa vecka för bearbetning. Önska mig lycka till?

Idag träffade jag E för första gången på otroligt länge. Vi konstaterade att det är otroligt konstigt att gå från att träffa varandra nästan varje dag under tio(!) års tid, till att som nu knappt träffas alls. Bestämde i alla fall att det ska bli ändring på det! Vi bor ju trots allt bara några hundra meter från varandra..

Träffade N också idag på bussen.. Med honom är det nästan tvärt om mot vad det är med E. Träffar honom nästan mer nu än när vi gick i skolan tillsammans. Okej, kanske inte rikitigt.. Men han verkar dyka upp på de mest oväntade ställena i mitt liv. Inte för att jag har något emot det.. ;)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

haha tycker det e trevligt att träffa dig me :D

2008-03-07 @ 23:49:54

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback