Folkfest


2008-03-02 - 14:15:29
Gick upp tidigt i morse, det var ju dags för den årliga traditionen: Vasaloppet! Kan inte komma ihåg sist jag inte kollade på hela loppet eller lyssnade på radion. Det tog i alla fall hela förmiddagen, så nu sitter jag här och ska försöka få lite skolarbete gjort i alla fall. Har inte gjort någonting på hela lovet, vilket har varit otroligt skönt. Men nu börjar ångesten så sakteliga smyga sig på. Skriva en uppsats på två veckor som ska vara tio sidor? Nja, låter ganska otroligt.. Men på något sätt ska det väl gå, positivitet är viktigt!

Har tagit någon slags medicin innan New York-resan idag också. Det är exakt tre veckor kvar tills vi åker nu. Har börjat göra en lista på allt jag ska försöka få tag på där borta.. Måste jag säga att det är en lång lista?!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

haha nä det nåste du inte för jag vet att den typ e 3 A4 :P

2008-03-03 @ 14:36:19

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback