Echo


2008-03-04 - 19:03:18
image343
Blev en tom dag i bloggen igår. Men men, så blir det ibland. Kan inte skylla på att jag hade mycket att göra. Pluggade mest faktiskt (någon som är förvånad?). Idag har det också blivit en del pluggande, men även mys med älskade syster. Sista biten av chokladasken jag fick av mamma på Alla ♥dag slank ner idag. Lite stolt över mig själv att jag inte har ätit upp den förens nu. :) Givetvis ville inte min minneskortsläsare fungera, suck.. Men jag har i alla fall tagit typ världens coolaste bild på asken! Får väl försöka visa den någon annan gång..
Nu är det i alla fall snart middag och sen är det Gossip Girl på TV!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

:O johanna!... plugga!!!... vart e världen på väg? XDXD nä skoja bara :P

2008-03-04 @ 23:57:42
ell kommenterade:

DET EKAR I SKOLAN!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback