Drama queen?


2008-03-10 - 09:33:41

Hade en helvetesmorgon den här morgonen. Alltså fy tusan säger jag bara. Batteriet på min väckarklocka dog under natten, det regnade, tidningen var slut, bussen krånglade och dessutom var det kö från Norra Sköndal till Globen. Suck alltså. Men det är sånt som händer..


Idag är det total fokusering som gäller. Tyvärr blir jag ju lite distraherad av en viss person som envisas med att gå fram och tillbaka precis framför mig. Fast det är i och för sig ett angenämnt problem..

Hon överdriver...dramaqueen...Min söta dramaqueen:) //Hälsningar från Maria


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Magda kommenterade:

vad går du för linje? :P

2008-03-10 @ 16:51:26
JohannaC kommenterade:

Magda: Jag går sam/ekonomi..


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback