Vecka 25


2008-06-18 - 18:58:28
Det märks att jag inte har suttit vid datorn på några dagar (annat än på jobbet). Men efter jobbet orkar jag inget mer än lägga mig i soffan och kolla på TV, haha. Hur ska jag orka jobba varje dag om några år??

I måndags fick jag min nya mobiltelefon att fungera, så nu har jag också tele 2, precis som alla mina snåla älsklingar ;) Och idag fick jag ett paket på posten med fyra dvd-boxar av One tree hill, snacka om lycka!!!

Ja, det var en liten uppdatering i alla fall. Nu ska jag ladda inför matchen, heja Sverige!!

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Lexie kommenterade:

snygg telefon :D

ell kommenterade:

welcome to the dark side luke.

2008-06-19 @ 13:23:13
Jim kommenterade:

Haha, ja nu får du veta lite saker du med ;)

2008-06-22 @ 13:42:10

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback