Tidig morgon på bussen


2008-06-03 - 08:59:58
Redan klockan 5:30 ringde mobilen i morse, alldeles för tidigt med tanke på att jag inte börjar försen klockan tio över nio. Anledningen till den extra tidiga morgonen var för att träffa N som skulle ta en tidig buss så jag tog samma buss som honom. Tänk vad snäll jag är ibland.. :)

Så nu har jag alltså suttit i skolan någon timma och pluggat/chattat med min kusin som kommit tillbaka till Sverige igen efter ett halvår på Nya Zeeland. Kul att han är hemma igen, men blir ju inte så lite sugen på att åka dit efter att ha hört hans berättelser..

Nu ska jag snart redovisa naturkunskapen och sen är det sommarlov!! (Tja, har ju skolavslutning först på torsdag, men det är inget skolarbete kvar.)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback