Publish me


2008-06-02 - 19:34:04
Idag hade jag ledigt från skolan, vilket var jätteskönt! Eftersom engelskakursen är slut och vår lärare bestämde att vi inte behövde ha något klassmöte fick de som inte hade några rester att göra ledigt. Jag, som bara har mitt naturkunskapsarbete kvar att göra, valde därför att stanna hemma. Eftersom det var så otroligt fint väder idag också började jag inte med mitt arbete förens för några timmar sedan. Haha, bra jobbat Johanna! Ut och kräla i skogen var det som gällde. Det kändes väldigt konstigt måste jag säga, kan knappt komma ihåg senaste gången jag verkligen varit i skogen.. Får bara hoppas att jag får MVG på mitt arbete nu, men med tanke på att jag skulle börjat med det för ungefär två månader sedan (och inte dagen innan det ska vara klart) hoppas jag inte på för mycket...

Nu ska jag äta middag och sedan fortsätta skriva på arbetet. Hoppas att jag hinner bli klar...

P.S. Har förflyttat bloggen till den nya plattformen idag. Som tur är verkar det inte vara några förändringa som syns på själva
bloggen, men utseendet när man ska administrera bloggen är lite annorlunda. Har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte, men lite annorlunda är det allt. (Intresseklubben antecknar...)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback