Powerless


2008-06-10 - 16:14:14
Igår började jag jobba på mitt jobb igen. Fyra veckor, fyra dagar i veckan ska jag jobba (slutar alltså den 3:e juli). Det passar verkligen bra att vädret har blivit sämre nu, för det är inte så jätteroligt att sitta framför en datorskärm i åtta timmar när solen skiner utanför fönstret... Idag blev det dock inte en så lång dag på jobbet pga det här. Klockan elva slocknade alla datorer och lampor och efter att ha ätit en tidig lunch fick jag sluta eftersom jag inte kunde jobba utan datorn..

Ikväll är det "full fart framåt, håll tätt bakåt!!!" som gäller. Hoppas på svensk seger mot Grekland, men som vanligt blir det väl retliga 2-1 till Grekland.. Jaja, heja Sverige i alla fall!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback