Onsdag 4/6 2008


2008-06-06 - 20:28:20

I onsdags var det tog treorna på skolan studenten. Jag, E, T, M och I var och kollade när de sprang ut. Lite sorgligt är det att de inte kommer tillbaka i höst... Kan inte förstå att det kommer att vara vi om två år..


Efter några "grattis" och lite dansande åkte jag och tjejerna till Tantolunden för att ha picknik. Mozarellamacka, San Pellegrino och vindruvor åt vi i skuggan av ett träd. Det var verkligen sjukt varmt! Lite senare fick vi även sällskap av N (en annan N) och en till kille som jag inte kommer ihåg namnet på.. (Bara för det får han heta Q, haha). Efter att ha solat, snackat lite skit och haft vattenkrig åkte jag hem. Blöt, men med ett leende på läpparna ;)


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback