Midsommarhelgen


2008-06-22 - 19:23:48
Ja, det märks verkligen att det är sommar... Det blir inte så mycket uppdaterande här, men jag hoppas att ni njuter av sommaren precis som jag :) 

Midsommar var jättehärlig med god mat och familjemys. Vill inte att den ska ta slut, upp och jobba klockan åtta imorgon lockar inte så jättemycket... Men det är roligt när jag väl är där...

Idag har jag (tro det eller ej) städat mitt otroligt stökiga rum.. Det är också ett tecken på att det är sommar, jag slänger bara in saker i rummet och stänger dörren. Sen är det så mörkt när jag går och lägger mig att jag inte ser hur stökigt det är och på dagarna sitter man ju inte inne när det är sommar :P Men nu gick det inte ens att komma fram till sängen längre och då tyckte jag att det var dags att börja röja lite.. Har hållt på i några timmar nu, och snart kan man se golvet igen, haha!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
mh kommenterade:

tack.. fin blogg du har!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback